Lia en Taco bij de Vietnamezen

Lang weekend naar Guilin en Yangshuo

Dag allemaal,

Even een kort berichtje en wat eerste foto's. Afgelopen weekend zijn we naar Guilin en Yangshuo geweest, een uurtje vliegen ten noorden van Guangzhou in de provincie Guangxi.

Het is al laat, we zullen een uitgebreid verslag op de weblog zetten met meer foto's. Het was prachtig en ook heel bijzonder om midden in Chinees massa toerisme te verkeren....

Volgens onze gids hebben we het plaatselijke TV journaal gehaald. Zondag stond in het teken van de slachtoffers van de watersnoodramp in het Noord Westen en vlak voor het aan boord gaan van onze boot, bliezen alle rondvaart boten 1 minuut de scheepshoorn en stond iedereen stil. Het lokale TV team filmde ons en de verslaggever vertelde erbij dat ook de toeristen meeleefden met de slachtoffers.

Lia gaat morgen voor het eerst naar de kapper; duim voor haar! Zoals je op de foto's kunt zien, heeft de kapper bij mij vorige week erg zijn best gedaan. Zoals je zult begrijpen, gaat Lia naar een andere kapper....

groetjes! Taco

Gemma

Wat een prachtig gebied zeg!! Ze hebben zeker geen uitzending gemist op de lokale Chinese tv?? :-)
Groetjes vanuit de Amtrak trein naar New York!! :-)

Kees Sr.

Het is bijna niet bij te houden, zoveel keren vind ik jullie vervolgserie in mijn E-mail. Je krijgt zo een goede indruk van de omgeving en ervaringen in dit voor ons bijzondere land. De laatste foto's lieten eem bijzonder landschap zien. Wat een wonderlijke bergen. En ook Lia leer ik weer een heel andere kant van je dan op onze middagen in het Stadhuis. Fijn dat jullie ook zo kunnen genieten.
Groetjes weer van
Kees Sr.

Marit

hoi hoi,

Het ziet er schitterend uit, ik heb nu al zin om te komen!! het lijkt hier al wel herfst..

Lia ik zou inderdaad naar een andere kapper gaan lol hahaha. groetjes van ons allemaal!!

Hanny & Kees

Terug van vakantie eerst even jullie web.log bekijken. Weer mooie verhalen en prachtige foto's. Geeft een goed beeld. En zo te zien regent het bij jullie ook regelmatig.....
Prima kapsel trouwens, Taco, je kunt nu zo voor op de folder van een chinees reisbureau. Vroeger als kind vroeg je in Nederland bij de kapper "kort amerikaans.." daar kunnen we nu "strak chinees" asan toevoegen. Helass, met mijn coupe zal dat niet meer lukken. Krijgen we wel ook een foto te zien van de resultaten van Lia's kapper?
Eergisteren Vera naar Schiphol gebracht. Ondertussen is ze veilig geland in Port Elisabeth. We gaan dus snel de skype weer opwarmen...hopen jullie een dezer dagen te spreken
Groet, ook namens Hanny

Marette Bekooij

Hoi Lia en Taco,

Wat een prachtige verhalen en leuke fotoos ! Erg leuk om mee te kunnen lezen met jullie ervaringen en zo een land te leren kennen.

Hier geen nieuws. Het golfseizoen loopt alweer bijna ten einde. Ik ga nog wel proberen mijn GVB in september te halen dus we gaan het zien. Zo te lezen hebben jullie het veel te druk met andere dingen dan golfen ?!

Hopelijk blijf je ons op de hoogte houden van jullie belevenissen want ik geniet er erg van.

Liefs, Marette

Wouter

Leuk!

Marianne Gillis

Taco, je bent opeens een stuk Chinezer....Niet teveel overdrijven met de integratie hoor!
Liefs,Marianne