Lia en Taco bij de Vietnamezen

Shamian Island

White Swan Hotel

Reacties

Reacties

Marjon

Vraag me af of jullie vroeger of later ook besmet zullen raken met die chinese gewoonte om speciaal voor de foto gekke bekken te trekken of van die rare pose's aan te nemen....Het viel me op toen Gwen en ik in China waren dat chinese ouders hun kinderen instructies geven, zodat ze vooral niet natuurlijk op de foto komen. Dat, en het feit dat ze europeanen blijkbaar leuk vinden als extraatje in het decor: we werden regelmatig gevraagd om erbij te komen staan... als exotisch element? Voorlopig staan jullie er alle drie geruststellend 'europees' op.

Greet

Wat mij, behalve het koffiedrinken op 'n terrasje en bruidspaartjes, echt ook heel erg interesseert is of jullie al wat mensen hebben leren kennen.
En ook hoe jullie dagindeling er uitziet? Gaat Taco 's ochtends naar 'zijn' werk en Lia zit de hele dag alleen?
Want dat lijkt mij het moeilijkste, nog niemand te kennen.
Veel liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!